بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) همه جا و به اتفاق آرا تقریبا در هر کسب و کار بزرگ و یا سازمان آنلاین مفید است، که در حال حاضر، آن را به استراتژی بازاریابی خود را به ثبت رسانده اند. برای بسیاری از کارآفرینان، که به معنای نوشتن تعداد زیادی محتوا و جذب لینک های ورودی برای قدرتمند ساختن ، دیده شدن و بالاتر بردن رتبه بندی کلمات کلیدی که به کسب و کار آنها مربوط است. اما، سمت متفاوتی از سئو است که تنها بر بخش کمتری از کسب و کار های حال حاضر تمرکز دارد. سئوی محلی، روند بهینه سازی یک کسب و کار برای یک مکان خاص جغرافیایی علاوه بر یک دسته بندی خاص یا محدوده ای از ارائه خدمات اولویت بندی شده است. سئو محلی بسیار هدفمند است و استراتژی است که هر کارآفرین می تواند و باید به آن فکر کند.
سئو محلی در حال باارزش تر شدن و محبوب تر شدن است. چشم انداز جستجو با توجه به تکنولوژی جدید و هجوم گسترده ی مارک ها و کسب و کارها به دنبال گرفتن جایگاهی در صفحه اول موتور های جستجو در حال تغییر است. اگر شما به دنبال موقعیت جریان بزرگی از ترافیک هستید، این مهم است که درک کنید چرا سئوی محلی به طور فزاینده ای مهم است و چگونه می توانید از آن استفاده کنید.
تجربه های تلفن همراه:
فن آوری expMobile تلفن همراه در جیب ها راه خود را به همه جا پیدا می کند، در حال تبدیل شدن ابزاری راحت تر برای جستجو برای مردم است. 46% از جستجوگران در حال حاضر برای انجام پژوهش های خود از تلفن همراه استفاده می کنند، و اکثر جستجوگرهای تلفن همراه محلی هستند. به علاوه، گوگل و دیگر موتورهای جستجو برای پاسخ به این روند بیشتر تلاش می کنند. آنها به جمع آوری اطلاعات بیشتر در مورد مکان های کاربران خود و تاریخچه ی جستجو ها و هرکار دیگری می پردازند تا به آنها نتیجه ی جستجوی محلی بپردازند. این بدان معنی است که، حتی اگر شما یک مقام بزرگ ملی داشته باشید ، میتوانید به راحتی به یک شرکت مشابه دیگر تنها به دلیل نزدیکی آنها به جستجوگر رتبه پایین تری داشته باشید.
رقابت کمتر:
سئوی محلی همچنین به معنای رقابت کمتر هم می باشد. هنگامی که شما سعی می کنید برای یک کلمه کلیدی مربوط به محصولات خود را در مقیاس ملی رقابت کنید، شما باید با تمام شرکت های مشابه در کل کشور رقابت کنید. بهینه سازی سایت شما برای جستجوگر های محلی شرکت شما را برای جمعیت کوچک تری محبوب می کند.
چرا حتی برند های ملی نیز نیاز به سئوی محلی دارند:
برای شرکت های آنلاین یا دیگر کسب و کار ها که بر این باورند که هیچ مزیتی در کارهای کوچکتر از مقایس ملی وجود ندارد، سئوی محلی ممکن است بی ارزش به نظر برسد. مخاطبان بالقوه آنها در وسعت بزرگی هستند، بنابراین به نظر می رسد کاهش اندازه هدف یک حرکت غیر عاقلانه است. با این حال، سئوی محلی باارزش است زیرا به شما هدف تمرکز بر مخاطبان نزدیک می دهد که این شما را باارزش تر از هر شرکت دیگری حتی در سطح ملی می کند.
درباره این سایت